Anmum Essential – Two things work better than one!

48hours sponsored post

 

Masa RD takde pergi outstation dulu memang sangat-sangat terasa yang semua tanggungjawab jatuh atas bahu kita sorang. Semua kerja kita kena setelkan, especially hal anak-anak 3 orang tu. Akulah emak, aku juga lah bapak. Walaupun aku still can manage, tapi ada kalanya kita really feel so exhausted dan sangatlah stress. Apa taknya 2 orang punya kerja kita seorang yang buat.

So bila dia dah balik ni rasa lega lah sikit, bolehlah sama-sama buat kerja tolong-menolong mana-mana patut. Kalau aku tengah melayan si kakak, RD bolehlah jaga RB. So memang dalam apa pun jugak, sifat support antara satu sama lain sangat penting untuk mencapai maklamat yang kita inginkan. But not only kita as human need support from each other, tetapi benda-benda lain pun sama, basically 2 things work better than 1!

So analogy yang sama juga diperlukan untuk optimal brain development and function untuk kanak-kanak yang sedang membesar. Mereka memerlukan dua benda untuk saling berkerjasama membantu pembesaran sihat mereka.

Mereka memerlukan DHA (Docosahexaenoic Acid) kerana ianya penting untuk pertumbuhan otak dan mata. Tetapi DHA sahaja tidak mencukupi. Mereka juga memerlukan Gangliosides to work together with DHA untuk menghubungkan sel-sel otak. Kerana lagi banyak hubungan sel-sel otak lagi cepat kanak-kanak itu belajar. So Gangliosides juga sama pentingnya seperti DHA. Basically they both work in synergy untuk membuahkan hasil yang lebih baik.

Tidak ada growing up milk can offer this powerful double brain benefit, hanya Anmum Essential sahaja yang mempunyai kedua-dua DHA dan Gangliosides bersama di dalam formulasi yang unik dan sekarang comes with new formulation that has more DHA & Gangliosides!

So why go for one when you can get two 🙂

Khidmat pesanan masyarakat Anmum is brought by Redmummy.com

Comment: 6