Rahsia resepi pagi Amway Nutrilite!

48hours sponsored post

 

image

Helloooooo! Amway is back again 🙂

Apa khabar anak2 hijau sekalian.  Hijau le sangatkan coz suka tengok Amway nih everything hijau. Kenapa hijau? Coz dari tumbuh-tumbuhan hijau tu lah yang membolehkan kita mampu hidup sihat, bernyawa dan juga meneruskan hidup dengan cara yang lebih sihat!

Hari ini ceritanya kita nak buat resepi, special Nutrilite Resepi. Dicipta khas dari akak Redmummy. Ok tipu, acah jer….dari pakar pemakanan Amway Nutrilite.

Memula amik camera 🙂
Pastu  tengok ini bahan2 yang diperlukan….

image

Ambil 1 pack Positrim Vanilla, dicampur bersama dengan All Plant Protein sebanyak satu scoop sudu, dicampur dengan 1 tablespoon active 8 Tangerine/Orange dan ice water gulp gulp! Nyamannnnn!

Resepi kedua pulak, hah ambil Positrim Dutch Cocoa sebanyak 1 pack jer, ditambah 1 sudu all plant Protein, low fat milk sebanyak setengah cup dan ice water secawan gulp gulp! Nyamannyaaaaaaaaaaaa tekak!

Go on untuk satu lagi respi, Positrim Vanilla untuk 1 pack sahaja, dicampur dengan sesudu Protein Mixed Berries dan ice water juga secawan oh gulp gulp! Memang menyamankannnnnnnn!

Lastly, 2 sudu active 8 lemon dicampur dengan Manuka Honey untuk 2 sudu juga dan iced water untuk 2 cawan! Kaw kaw gulp gulp nyamannyaaaaaaaaaa tekak !

image

Dan sesudah itu kita minum . Tenaga pagi kita akan segar, agak mengenyangkan tanpa nasi lemak roti canai mahupun teh tarik.  Berkhasiat bukan?

Diingatkan semula badan kita ni memerlukan protein depending on the age and size factors.  Untuk hari ini, aku cerita dulu pasal resepi2 istimewa Amway Nutrilite.  Hari lain kita bincang issue lain pulaklah yer. Dan untuk mendapatkan Amway Nutrilite pulak, boleh get it from the Amway Distributors di seluruh Malaysia atau kedai2 mereka pun ada kat merata states kita nih, mahupun Brunei! Around the world jugak.

image

 

Ini link untuk kalian study more and get further details of the Amway Nutrilite, not just the nyummy recipes 🙂 http://www.amway.my/nutrition/nutrilite/energise-your-day

 

IMG_5068

Good for breastfeeding mom, see the cheeky healthy baby nih!

Khidmat pesanan masyarakat Amway Nutrilite is brought by redmummy.com

Comment: 7