Samsung Galaxy S4 kini di Malaysia!

48hours sponsored post

 RM_S4

Akhirnya yang ditunggu sudah tiba, yang diimpi sudah nyata, yang diidam di depan mata 🙂 Apa lagi kalau bukan Samsung Galaxy S4!

Ya, S4 kini sudah berada di Malaysia yey! Sabtu lepas Samsung dengan rasmi dan meriahnya telah melancarkan S4 di major telcos oulets sekitar KL.

IMG_3155

Seawal pagi orang ramai dah mula beratur untuk menjadi antara orang yang pertama memiliki S4 ni. Semuanya teruja dan tak sabar-sabar nak mendapatkan S4 dalam genggaman masing-masing. By the way, this is at Celcom Blue Cube, Sunway Pyramid.

IMG_3145

Awal Ashaari dan Liyana Jasmay antara yang hadir memeriahkan lagi pelancaran “The Next Galaxy” ini. Jeles, diorang dah siap guna S4 dah!

IMG_3184

Sempatlah jugak aku memegang sendiri dan mencuba S4 ni. Rasa very tempting la pulak aku bila dah cuba S4 ni, rasa nak sambar jer sebijik 🙂

IMG_3230

Dan akhirnya General Manager of Samsung Malaysia tiba di lokasi untuk merasmikan pelancaran S4 di Sunway Pyramid ni and offcially now S4 dalam pasaran di Malaysia. Yeyyyy.

FYI, Samsung Roadshow ini bermula dari Sunway Pyramid kemudian ke The Gardens, Mid Valley selepas itu pula ke Berjaya Times Squares dan penutupnya di Plaza Low Yat.

IMG_3303

Tapi tak berkesempatan la pulak aku nak pergi ke semua tempat tu, lepas dari Sunway Pyramid aku terus gerak ke Plaza Low Yat di mana di sini akan berlangsungnya penutup pelancaran S4 ni.

IMG_3321

Since aku skip the 2 places tu, kat Samsung outlet Plaza Low Yat ni sempatlah aku godek-godek S4 ni lagi. Banyak new sofware and even enhance software dalam S4 ni, antaranya S Translator, S Health, S Voice, S Voice Drive, Air View, Samsung Hub, Samsung Messenger, Smart Pause, Group Play, Air Gesture, Smart Scroll dan bermacam-macam lagi.

IMG_3395

Ni pula those Samsung big shots and the celebrities in front of the Samsung outlet kat Plaza Low Yat showing off the ultimate S4 🙂

S4_launch

Samsung Galaxy S4 is now available at all major telcos in Malaysia or boleh juga terus dapatkan dari Samsung outlets sendiri. So amacam? Are you getting one?

By the way, here is the video of the launch 🙂

Khidmat pesanan masyarakat Samsung is brought by Redmummy.com

Comment: 7