Ketahui Rahsia Per’l Xlim

48hours sponsored post

photo 1

 

Pejam celik pejam celik dah sebulan aku mengamalkan minum Per’l Xlim ni. And yes, as you can see it yourself, aku dah kurus dan slim hiks 🙂

And the best partnya pulak, aku tak perlu lagi amalkan strict diet. Boleh makan macam biasa. Sebabnya dengan meminum  Per’l Xlim dapat membantu meningkatkan kadar metabolisme kita dan sekaligus membantu seimbangkan gula dalam darah dengan menghalang pembebasan glukos dalam badan dan secara tidak langsung akan membakar lemak dalam badan kita.

photo 3

Walaupun penurunan berat aku taklah begitu drastik, ye lah baru jer minum sebulan. It was 51.5kg dan sekarang 49kg you 🙂 aku rasa dah capai matlamat aku dah tu. Takkan nak kurus lagi kot. So it’s now for me to maintainkan jer. Tak gitu?

photo 2

With the positive result, sememangnya aku puas hati sangat. Objektif tercapai! Rasa sangat-sangatlah suka ya rabbi 🙂 Sudah semestinya akan continue consuming Per’l Xlim supaya dapat mengekalkan berat badan dan my body shape.

Actually untuk maintainkan berat badan ni yang paling susah, thats why aku akan amalkan Per’l Xlim supaya kadar metabolisme tinggi dan seterusnya membakar lemak-lemak berlebihan yang kita dok makan hari-hari tu.

Bila kita dah buat selalu, ianya menjadi rutin harian dah. So without fail aku minum Per’l Xlim during my breakfasts, like I said Choco flavor is awesome! Lagipun sebab kita sukakan effect positifnya, kita pun memang rela hati mengamalkannya, betul tak?

photo 4

On top of losing weight, personally Per’l Xlim membantu aku gain more energy dan dapat aku rasakan lebih bertenaga dan lebih aktif dan positif dalam kerja-kerja harian samada di pejabat ataupun di rumah. Pagi sampai petang kerja di office, after office kadang-kadang ada events kena attend, sampai rumah only at night but suprisingly aku still ada tenaga dan good mood melayan karenah anak-anak and of cos kerenah hubby yang baru balik outstation hiks 🙂

photo 5

So now korang punya turn pulak. Give it a try and thanks to me later 🙂 Tak rugi apa-apa pun, malah lebih mendapat kebaikan lagi. Untuk maklumat lanjut boleh layari Per’l FB page, lagi banyak updates boleh kita dapat dari sana.

Memang tepat sekali tagline diorang, Per’l Xlim, Rahsia Wanita Kekal Mempesona!

Khidmat pesanan masyarakat Per’l Xlim is brought by Redmummy.com

Comment: 6