Suparman TVC

Sticky Mode entry for 48 hours, pls scroll down untuk entry2 terbaharu.

Few months back, aku ada paparkan kisah Tok Wan TVC, Sarang Tebuan. Menarik and gelak ngekek2 kita tengokkan? Tok Wan tu betul remind me macam arwah Nenek aku lah. Dengan gayanya, cara berlakonnya, badannya. She s so into that character. Hopefully one day aku berpeluang untuk bertemu Tok Wan live, tua bukan sebarang tua, tuanya penuh berilmu.

Cerita Tok Wan aku nak kupas lagik…kali ni aku nak bawak korang dengan satu lagi watak yang bisa mengekehkan korang. Suparman. Hhahahahaha..ala2 Superman lah pulak. Bukan ajer namanya dah macam Superman, kelajuannya berlari pun kemain nak sama ngan Superman jugak.laju kilat kau!

image001

Superman anak teruna kampung yang tugasnya menjadi runner untuk Tok Wan. He s the one yang menghantar bekalan makanan orang2 kampung yang malas mahu memasak atau mungkin ke kota untuk dihantar di pejabat untuk lunch macam aku ni lah, boleh tepon Tok Wan suh Suparman antokan the food.

image002

Sikap perangai gelojohnya menyebabkan adakalanya he is such a kelam kabut guy. Suparman pula selain dari itu amatlah suka menonton Motor GP dari Sports Channel Astro. Punyalah suka dia menonton sampai leka lupa bahawa Rossi si motor racer tu ada nickname Doctor. Ha kau, aku pun baru tau.

image003

So Superman engko jangan risau, aku yang Redmummy yang orang kata lam blog aku macam-macam ada ni pun enggak tau pasal Doctor Rossi tu yer. Dalam leka Suparman dengan menonton Motor GP, bekalan makanan untuk Suparman menghantar udah disiapin Tok Wan.

image004

As ai said again, Suparman ni kan kelam kabut, mata dekat tv, ha kau tangan berjalan merata terpegang mangkuk tingkat panas Tok Wan tuh. Mencicit ngelupur. Satu petua yang Tok Wan ajar, kalau dah kena heat tuh cecepat pegang cuping telinga, ha kompem lah reda kurang sikit jari tangan yang panas tuh.

Oh Tok Wan, aku sangat suka ngan watak mu, aku sendiri tidak tau bahawa petua itu boleh digunapakai di zaman yang mencecah millenium ini. Saya pasti akan turun temurunkan pada anak-anak saya ye Tok Wan.

image005

Saya sudah lama menjadi pencinta Astro, macamana ler astro ni boleh dapat idea caption Macam-Macam Ada tu yerr, it s totally unique and seiring with the character yang Tok Wan carry.

image006

So gang merah semua, let s watch the Astro untuk melihat Suparman, Tok Wan dan kenali Doctor Rossi di dalam trailer TVC Suparman. Siapa Suparman di luar character astro yeah? Hensem tuh..ada gaya2 Nabil Raja Lawak Astro, ramai lah ni kang famale readers aku tak tidur malam plak weiii!

* _Astro Suparman_*

*Video URL: *http://www.youtube.com/watch?v=hvtxG51hnQs**

Khidmat masyarakat pesananan masyarakat Suparman TVC is brought by redmummy.com

Comment: 5