You’ll never be alone with ESCAPE!

48hours sponsored post

IMG_6364

Tahniah diucapkan kepada Celcom di atas pelancaran satu lagi perkhidmatan yang baru. Ianya sesuatu yang totally berlainan kalau dibandingkan dengan produk-produk sebelum ni. Even aku sendiri pun macam tak percaya, eh betul ke ni Celcom?

Makin ketara new developments yang Celcom buat skang nih yer…. bukan untuk niat bercompete with other providers but always be the number one to introduce things. Cool.

IMG_6366

Majlis perlancaran dan boleh juga dikira sebagai Hari Raya open house ni berlangsung dengan meriahnya di Shangri-La Hotel. Dimulakan dengan ucapan pembukaan dari Dato’ Sri Shazalli Ramly, Chief Executive Officer of Celcom Axiata Berhad dan diikuti oleh presentation dari Dato’ Sri Jamaludin Ibrahim, Managing Director/President & Group Chief Executive Officer of Axiata Group Berhad.

Simple, cozy, sambil makan rendang dan lemang, kita enjoy tengok the ESCAPE.

IMG_6371

Dan kemuncaknya, YB Dato’ Sri Ahmad Shabery Cheek, Minister of Communication and Multimedia Malaysia melancarkan secara rasmi produk terbaru dari Celcom ini iaitu ESCAPE.

Apa ya ESCAPE ni? Sudah semestinya ianya merupakan satu lagi kelebihan ataupun advantages untuk para pengguna Celcom seperti saya 🙂

ESCAPE merupakan dunia hiburan peribadi kita yang boleh kita bawa ke mana sahaja. Kita boleh menikmati pelbagai video yang hebat, beraneka genre filem, pelbagai berita, acara-acara terkini dan banyak lagi! Semuanya setempat iaitu kita boleh tontoninya menerusi telefon bimbit, komputer riba, tablet dan komputer peribadi, secara lancar dari peranti ke peranti!

Like the post tittle, you’ll never be alone with ESCAPE 🙂

Antara local producers yang dah signed up to be part of the ESCAPE are Suhan Movies (Rosham Nor), Dato Siti Nurhaliza, Hans Isaac (Tall Production), KRU Studios dan a few more.

IMG_6376

ESCAPE mengikuti kita ke mana sahaja, baik dengan PC, laptop, smart phones, the tabs, asalkan korang connected to the internet.  Imagine hangpa tengah tengok movie, from your PC pastu ko dah nak kena kuor, so takper, on the move ko nak sambung balik tengok tuh, ko login je dari your smart phone and dang….. it will stop and play at your last pause korang tengok movie tu tadik.

Very smooth and cool.

Package yang depa offered ada dalam ESCnow, boleh tengok package yang hangpa minat, but untuk yang kaki movies/dramas local and international, u should take the max package. So, unlimited plan for you.

IMG_6384

This is how the ESCAPE looks like on your smart phone.

Do search for ESCNOW apps to install.

Sempena pelancaran ini, Celcom menawarkan teka dan menang contest. Dengan hanya meneka “Siapa Aku” korang berpeluang memenangi ganjaran yang hebat yang ditawarkan iaitu berjam-jam menikmati video menarik yang ada dalam ESCAPE. Tapi hanya eksklusif untuk pelanggan Celcom saja ya 🙂

Siapa Aku?

OK pembayangnya:

“Pernah ke Shanghai sebanyak dua kali. Dalam rush hour, tiga kali.”

“Pernah membimbing ‘The Kid’. Kemudiannya menjadi ‘The Master’.”

“Dikenali sebagai Mr. Nice Guy. Tapi jangan sesekali cuba cari pasal.”

Aik takkan tak kenal kot 😉

Once dah kenal smskan jawapan korang ke 20888. Lagi banyak sms korang hantar lagi tinggi possibility untuk menang!

Tapi kalau tak kenal jugak, boleh tengok video untuk pembayang lagi kat ESCnow now now now!

Khidmat pesanan masyarakat Celcom is brought by Redmummy.com

Comment: 5