Red Family n Red Guests…

tetamu besar yang menjengah malam selasa indah kami 🙂

abang n gegirl masih memalu wt our Red Guests, lagipun masa ni abang dah nak kena pi tidur daa….

quick dinner is served

the graduation gifts for both bro and sis

Doctor Hannan and Doctor Shieda

(Nan cakap, kak harus sebut Doctor tau!) cis cis cisss

budak kecik tu mengada pakai mask

coffee break after the dinner

gegirl ni senang je, ko baik ngan dia, tackle dia ajak dia memain, borak ngan dia, belajar ngan dia mengaler ke hapa, kompemmmmmmmmmm jadi geng!

kan dah cakap memang gegirl n auntie shidanya mulalah melekat. dia dah mula nak menyentap merajuk bila both of them nak pulang. sama jugak macam kes chique comel dulu, nak balik je dia bengang. ko hengat orang nak layan ko jer, orang pun tau nak bawak diri lah gegirl oi. hishh!!

gadget tak udah2..

Nan oh sorry Doctor Hannan yang holding nokia E71 x udah2 nak comparekan ngan abang merah dia yang tetap kata berry is the best, lantak korang lah!

sirman also a berry’s user, ko lupa ke we bought for his dad’s day!

antara hadiah2 yang dihadiahkan dari Moscow oleh kedua pasangan kekasih itu utk Red Family 🙂 nak blog sesatu nanti ai will do it in the next entry insyallah. Ada gak trauma bintang air mata sedih sentap oleh dedua budak ni masa dapat adiah ni..duhh! sket je pitch aku nak naik tau…

Ukhwah kami harap2 berpanjangan, kalau hati ikhlas berkawan lamalah menjadi kenalan, even ngan anak beranak pun jadi geng, ambil sahaja ini sebagai contoh. bukanlah aku nak kata, napa le ngan aku je ada yang tak puas hati nak bergaduh, ye saya bukan wanita perfect tapi awak juga bukan seorang yang baik tingkah laku.

kalau x suka, x yah lah berkawan ngan ai, tp dendiam sendirilah kan, ini ko pi jolok sarang tebuan cam aku ni, ada ke patut…. ai m not that bad though i may look like an evil to you. think twicelah kalau nak memaki saya pun, aku pun ada hemah aku sendiri.kenapalah aku begitu baik sangat menanam budi sedangkan budi dibalas baalifbaya! kalo ku tau, kubiarkan kau merempat kat rumah tumpangan tu dulu!!!! bodohnya aku kutip ko dan dapatkan engko  5 star hotel, bodohnya aku bersangka baik rupa-rupanya sungguh biadap wanita itu dibelakangku. ha tu bolehlah korang nak perkatakan. benda2 ni mmg aku x blogkan, budi2 yang kutabur tp bila kutahu apa yang lalat ni buat kat belakang aku, i feel sorry betullah. betul2 menggunakan aku!

anw all, terima kasih kerana sentiasa berdiri menyokong redmummy.com . Insyallah, ada rezeki kita bertemu lagi kerana buat masa ini, aku sudah tawar hati untuk bertembung mata dengan orang2 yang tidak pernah lagi kukenali, apatah lagi saya sudah dapat tempias pahit lalat2 durjana. Tidak semua yang menyakiti, hanya segelintir, dan yang menyakiti itulah menyebabkan aku menghentikan all bloggers meeting wt me, seriklah. sungguh!

Farah, ko nak tunggu taun depan ke appointment ngan akak? bersakan nak mintak last appointment, patpat kuihlepat!

Untuk Nan dan Shieda, berbudilah pada orang tua kalian berdua dahulu sebelum terus berumahtangga, jodoh kalau ada tidak ke mana, kemudian jangan ambil masa terlalu lama untuk mengikat kasih mutlak itu, sambil2 itu budi pada ayahbonda masih boleh lagi dipanjangkan, itu sampai ke akhir hayat tak boleh putus ye adik2. Berhati2 juga dengan manusia berlingkungan lalats, bukan apa, takut ada mata yang mengintai, takut ada hati yang mahu merampas kebahagian kalian. manalah kita tahu….manusia itu hatinya hitam kadangkala, wpun kulitnya putih melepak.

Comment: 4