Bunga Api!

mak bapak yang kegembiraan dan kebusanan sakit idung ngan asap bunga api :(

ape nak buat korang, umah ai atas langit, dah tentulah main pun kat tangga luar umah jer…neighbours aku sangat maklum, lgpun kami bermajmuk. atas kiri kanan bawah ku ada cino indian malay, kami sangat muhibbah and depa sangat memahami anak2 ku yang jakun nak main bunga api…

nantilah wkend ke nak2 kat raya kita balik umah tok nek main kat atas tanah lagi syok…

ni hasil dari entry beli bunga api yang sirman n the kiddos buat masa aku jeling2 org yg jual bunga api tu lah..

abih satu umah masuk asap bunga api, dahlah idung aku ada ala2 kurang sihat sket lately ni kan. sebenrnya tetiap taun pun kami gini, dok main gini kat tangga je dok layan bunga api pasal umah kat atas langit gitu. tunggu lah sok umah CV kami siap, sakan ngan pelita 7 likur aku pasang keliling umah hokeyy…

kita syukuri saja ngan apa yang ada…

Comment: 11