Cat

Cik Black datang lagi…

gila x handal kucing itam ni. dia leh datang umah aku, bau kuat woo..camne dia naik aku tak tau lah, ikut tangga kot. lauk pauk pun dah habis, so ada belen keropok lekor n nasi putih, ha tu je lah makanan yg aku leh serve. abang dah tidur masa ni, kalo idak sanggup dia meneman. dah kenyang…balik menonong la si blackie kan, bukan geti dia nak blah tq bagi salam pun.

gegirl tak berapa heran la ngan kucing. abang je yg mekak2 nak bela kucing…sian la cik itam ni, lapar tol dia. aku koyakkan2 keropok tu kekecik bg dia senang makan, ni kali ketiga tau dia datang. kali pertama aku layan angkut bawak naik atas. kali kedua masa fifin sorang2 kat umah dia datang, mati2 fifin takut ingatkan kucing jadian..hiks. bila aku explained baru lah pucat fifin ilang.

untuk peminat gegirl…sweet smile from her to you :)

nampak tak anak dara aku tu? aku tau lah sumenya merah, baju dia pun merah..gigi dia yg putih rambut itam tu melampo la x nampak kannnnnnnn……

Comment: 8

Mix Persian Cat…

p1040023.JPG

p1040040.JPG

p1040099.JPG

p1040037.JPG

a fren of my is selling his kitten, for RM600 – dewormed, immunisied and litter trained and very manja. His name is Thomas.

 

interested shoot email to alompakagogo@yahoo.com .

 

Comment: 12